.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلنگی در کلنگ زنی شکست !!؟؟
حسن قلی زاده فرماندار جوان و پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ...
کلنگی در کلنگ زنی شکست !!؟؟

بعضی از اوقات اتفاقاتی پیش می آید که انسان را به تفکر وا می دارد و مدتها روی بیننده تاثیر گذاشته و او را وادار به تجزیه و تحلیل می کند .
صبح امروز وقتی ابوطالب شفقت استاندار مازندران ، پریچهره مدیر کل تربیت بدنی استان ، رعیت نماینده مردم قائمشهر به همراه فرماندار قائمشهر و سایر مدیران اجرایی شهرستان برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوردر محل پروژها ی خانه ژیمیناستیک و خانه کشتی و شهرک صنعتی رستمکلای قائمشهر حاضر شدند اتفاقي رخ داد .
وقتی دعوای اعضای شورای شهر و شهردار قائمشهر بر سر تغییرکاربری زمین ورزشگاه برادران قائم شهر واقع در کمربندی جنوبی این شهرکه جزء سرانه فضای سبز بود به اتمام رسيد و بعد از اینکه استاندارمازندران کلنگ این ورزشگاه را به زمين زد ، نوبت به حسن قلی زاده فرماندار جوان و پیگیر قائمشهر رسید .
گویی قلی زاده نماینده دولت اصولگرا تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ صفر کیلومتری که فقط نماد شروع به کار مدیران استانی و شهرستانی بود، شکست .
1 - چرا آقایان بعد از حدود یک سال کلنگ این مجموعه های را زدند ، آیا واقعاً یکسال زمان برای پیگیری مصوبات رئیس جمهور، بالاترین مدیر اجرایی کشور نیاز بود . اگر برای رئیس جمهور انقدر طول می کشد پس وای به حال بخش خصوصی و مردم عادی.
2- آقایان فرمودند برای سرعت دهی به عملیات احداث ، از ساختمان های پیش ساخته استفاده می کنند آیا استفاده از ساختمان های پیش ساخته در استان مازندران که با بحران کار روبرو است کار مفيدي است ، آیا مدیران استاتی و شهرستانی نمی دانند که در شهر کارگری مثل قائمشهر ساختن یک ورزشگاه که حدود 9 ماه تا 1 سال طول می کشید می توانست نان چند خانواده را تامین کند .
3- حال که بعد از یکسال کلنگ احداث این ورزشگاه زده شد چرا در سرانه فضای سبز این کار صورت گرفت ، درست است که ورزش از الزامات زندگی امروز است و می تواند در رشد سلامت و فرهنگ کشور تاثیر بگذارد اما آیا تغییر سرانه فضای سبز به فضای ورزشی خواست آقای احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب است ، نمی شد زمین مناسب این کار را تهیه می کردید .
4- این همه عجله آن هم بعد از یک سال از تاریخ سفر ریاست جمهور این ذهنیت را برای مردم به وجود می آورد که اگر دور دوم سفر ریاست جمهور نبود هیچ یک از این کارها صورت نمی گرفت .
بنده به عنوان یک خبرنگار از درایت آقای احمدی نژاد برای دور دوم سفر های استانی سپاس گذارم چرا که اگر ایشان تصمیم به سفر مجدد نمی گرفتند بسیاری از مصوبات حتی تا سالها بعد اجرا نمی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1386
آفرین به خبرنگار خوش ذوق شما
مجید 7 آذر 1386
شما که می فرمایید:
"اگر ایشان تصمیم به سفر مجدد نمی گرفتند بسیاری از مصوبات حتی تا سالها بعد اجرا نمی شد. "
مگه اجرا شده؟ اگه به کلنگ زدنه که میشه یه شبه میلیاردها پروژه رو "اجرایی" کرد. بنده خدا ! یه سال طول کشیده تازه کلنگشو بزنن خدا میدونه کی تموم بشه. راستی سراغی از استادیوم فوتبال قایمشهر هم بگیرین که 20 ساله هر4سال یه بار کاندیدهای نمایندگی مجلس میآن یه کلنگ مجددی براش می زنن. زمین اون استادیوم سوراخ سوراخ شده از بس کلنگ زدن.


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.